tirsdag den 5. oktober 2010

Så har jeg rodet med paintnet i snart tre timer, sendt en klage meddelelse til min underviser inde i forum på Black Board om at jeg ikke kan finde ud af det og pludselig gik lyset op for mig. Det vil sige, jeg opdagede manualen til paintnet inde på BB og fik skimmet den igennem og ved hjælp af den kunne jeg lige pludselig finde ud af langt flere ting. Det var også på tide at jeg fandt ud af det, ellers tror jeg at computeren var røget ud af vinduet:) Dejligt at det endelig kunne lykkes. Læringsnotat til mig selv må være, giv ikke op lige gyldigt hvor uoverskueligt det virker - og at jeg åbenbart lærer ved brug af manualer;) Det var jeg ikke lige klar over, men er nok lidt firkantet i forhold til nogle ting, dem skal jeg helst have skåret ud i pap og det får jeg jo egentlig også ved at læse i en manual. Det skulle jeg bare have gjort allerede i sidste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar