onsdag den 30. september 2009

Derudover har jeg også iagttaget min kæreste når han snakker i telefon. Hvis vi f. eks sidder sammen en aften og min mobil ringer, så bliver han vildt sur hvis jeg bliver siddende i stuen og snakker.. Det larmer og han kan ikke høre fjernsynet!!! :) Jeg er ikke en person, der hæver stemmen eller griner uhæmmet højt i telefonen, hvis jeg er iblandt andre mennesker. Men det er åbenbart slemt nok - ifølge min kæreste.
Han derimod, når hans mobil ringer, snakker simpelthen så højt, samtidig med at han går rundt i huset, op og ned at trappen ind og ud af de forskellige rum i en temmelig høj fart, samtidig med at stemmen er steget en eller to decibel.. Det synes jeg jo er mere irriterende, kunne han dog for f... ikke bare sætte sig ned og snakke stille og roligt i den telefon, men sådan er vi jo så forskellige;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar