onsdag den 30. september 2009

Hvad gør folk når de snakker i mobiltelefon??




Her på det seneste har jeg prøvet at iagttage folk, når de snakker i mobiltelefon. Hvad siger folk f. eks når de besvarer et opkald??? Efter mine iagttagelser er der stor forskel på hvordan folk besvarer et opkald alt afhængig af hvem der ringer. Det smarte ved mobiltelefoner er nemlig, at man kan se hvem der ringer i forhold til de gamle almindelige fastnettelefoner - hvis man ikke var så heldig at have investeret i en nummerviser vel og mærke.
Okay her er nogle af mine iagttagelser, og hvis I der læser dem ikke er enige, er i velkomne til at skrive en lille kommentar;)

Når en mobiltelefon ringer og folk besvarer opkaldet med et "Jaah", "dav", "det er mit navn" eller en anden ikke så høflig måde, er det helt sikkert at opkaldet kommer fra en nær bekendt. Familie, kæreste, børn eller meget nære venner. Ved ikke lige så nære bekendtskaber eller et nummer man ikke kender ringer op, besvares opkaldet på en lidt mere høflig måde, som regel "det er Louise".. og så derefter et pænt "goddag".

2 kommentarer:

  1. Hej Louise.
    Jeg har en fornemmelse af, at jeg ikke kan se hele teksten i dit indlæg. Slutter det efter "pænt goddag"?
    Hilsen
    Lotte

    SvarSlet
  2. Hej du.. ja det gør det faktisk.. lidt mærkelig måde jeg har sluttet af på;) Gik nok kold og ikke vidste hvad jeg videre skulle skrive.

    SvarSlet